تاکسی لند

رزرو تاکسی ویژه

رزرو تاکسی های دربستی بین شهری، فرودگاهی و درون شهری لوکس V.I.P

🚕 فقط رزرو دربست موجود است 🚕

شماره های تماس شهرستان ها

:تلفن های رزرو شهرستان ها

تویوتا کمری

سمند

پژو پارس

هیوندا سوناتا

رزرو آنی تاکسی ویژه 

تاکسی اینترنتی بین شهری

تاکسی اینترنتی بین شهری

خوشبختانه با گسترش تکنولوژی در کشورمان امروزه تعداد شرکت‌هایی که خدمات تاکسی اینترنتی بین‌شهری را ارائه می‌دهند کم نیست. درست است که این شرکت‌ها هرکدام قوانین و سازوکار خود را دارند و در قیمت‌ها رقابت می‌کنند اما نتایج تمامی این رقابت‌ها به سود جامعه خواهد بود و هدفی که در پشت زمینه این قضیه قرار دارد و آن بهبود وضعیت تاکسی اینترنتی بین‌شهری است محقق خواهد شد.

چرا تاکسی اینترنتی بین‌شهری 

سفر با تاکسی‌های اینترنتی بین‌شهری امروزه محبوبیت زیادی در بین اقشار مختلف جامعه دارد. عده‌ای از آن برای رسیدن به پروژه‌های کاری و مالی خود در شهرهای دیگر استفاده می‌کنند، قشر دیگری از جمله وکلا پیگیر کارها و فعالیت‌های حقوقی موکلان خود در شهرهای دیگر می‌شوند و از این خدمات استفاده می‌کنند و یا حتی بعضاً افرادی را می‌بینیم که برای راحتی بیشتر هنگام سفر ترجیح می‌دهند از خودروی شخصی خود استفاده نکنند و با رزرو یک تاکسی به‌صورت آنلاین راحتی و آسایش بیشتری را در هنگام سفر برای خود به ارمغان می‌آورند.

اما دراین‌بین چیزی که باعث شده است تا این خدمات به‌صورت خیلی زیاد موردتوجه جامعه قرار گرفته و مورداستفاده قرار بگیرد مزایا و سهولت استفاده از تاکسی اینترنتی بین‌شهری است که در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

مزایای تاکسی‌های بین‌شهری 

  1. همگی تحت نظارت سازمان حمل‌ونقل عمومی هستند

تقریباً تمامی تاکسی‌های بین‌شهری که به‌صورت آنلاین رزرو می‌شوند تحت نظارت سازمان حمل‌ونقل عمومی هستند و می‌توانید با وجود این رانندگان که این خدمات را ارائه می‌دهند سفر ایمنی و با آرامشی داشته باشید چرا که این رانندگان از لحاظ‌های مختلف و پارامترهای زیادی از جمله سالم بودن شرایط جسمانی‌شان، برخورد اجتماعی خوبشان با مسافر، شرایط روحی آن ها و در نهایت مهارت و تسلط کافی‌شان به رانندگی و … مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

  • خبری از کرایه‌های اضافی نیست

یکی دیگر از مزایای استفاده از تاکسی اینترنتی بین‌شهری این است که رانندگان این تاکسی‌ها همانند خودروهای شخصی که به‌صورت بین‌شهری مسافران را جابه‌جا می‌کنند، نمی‌توانند هرگونه کرایه‌ای را از مسافر مطالبه کنند و کرایه آن ها دقیقاً مطابق با قوانین و مقرراتی که برای آن ها وضع شده است می‌باشد و نمی‌توانند هزینه بیشتری را از مسافران خود دریافت نمایند؛ بنابراین دومین مزیت استفاده از این خدمات این است که شما مطمئن خواهید بود تنها به میزانی که از خدمات تاکسی آنلاین استفاده می‌کنید هزینه پرداخت خواهید کرد.

  • احتمال تخلف راننده به‌شدت کمتر است

سومین مزیتی که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم این است که در تاکسی اینترنتی بین‌شهری تقریباً تخلفی صورت نمی‌گیرد چرا که خیلی راحت و بدون دغدغه می‌توانید به مشخصات کامل راننده دستیابی پیدا کنید و از ایشان شکایت کنید بنابراین به همین دلیل آمار و میزان تخلف در این خدمات به‌شدت پایین است و اگر در هر صورتی به‌صورت اتفاقی یا عمدی تخلفی صورت بگیرد شما خیلی سریع می‌توانید شکایت خود را از راننده پیگیری کنید. این مزیتی است که اگر شما مسافر یک خودروی شخصی ناشناس برای سفر بین‌شهری باشید و تخلفی را از راننده ببینید به‌دست‌آوردن اطلاعات آن راننده و مشخصات ایشان فرایند دشوارتری دارد و شما را درگیر مسائل پیچیده‌تری خواهد کرد.

  • استفاده از افراد باتجربه و مهارت بالا به‌عنوان راننده

چهارمین مزیت مربوط به این است که معمولاً رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بین‌شهری از افراد بامهارت کافی و دارای گواهینامه و باسابقه انتخاب می‌شوند، بنابراین رانندگان معمولاً باتوجه‌به تجربه و سابقه‌ای که دارند با ایمنی و احتیاط بیشتری رانندگی می‌کنند در حالی که اگر شما مسافر یک اتومبیل شخصی باشید حتی ممکن است راننده این اتومبیل گواهینامه رانندگی خودش را دریافت نکرده باشد و با رانندگی غیر ایمن جان و سلامتی شما را به خطر بیندازد.

  • در صورت نقص خودرو و یا خرابی احتمالی در راه نخواهید ماند

مزیت پنجم برای تاکسی اینترنتی بین‌شهری این است که اگر خودرو راننده‌ای که می‌خواهد شما را به مقصد برساند دچار خرابی و یا نقص عملکرد شود شرکتی که این خدمات را ارائه می‌دهد دراسرع‌وقت نزدیک‌ترین راننده‌ای که در اختیار دارد را به شما می‌رساند تا شما را به مقصد موردنظر برساند و این خدمات معمولاً جز خدمات رایگان و بدون هزینه این شرکت‌هاست. درصورتی‌که اگر شما مسافر یک خودرو شخصی برای سفر بین‌شهری خود باشید و به هر دلیل خودروی ایشان دچار خرابی گردد دیگر برای ادامه مسیر برای شما تعهدی نخواهد داشت و شما می‌بایست خودتان برای یافتن راننده دیگری در میان راه اقدام کنید. کاری که شاید به‌ظاهر ساده باشد اما در عمل باعث در راه ماندن مسافران و خستگی بیش از حدشان خواهد شد.

  • اشیای گمشده خود را می‌توانید پیدا کنید

مزیت ششم مربوط به اشیای گم شده می‌باشد و یا همان اشیایی که ممکن است شما به‌صورت ناخودآگاه در خودروی راننده جا بگذارید. اگر در این حالت شما دریافت‌کننده خدمات از تاکسی اینترنتی بین‌شهری باشید می‌توانید به‌سرعت با راننده تماس برقرار کنید و از وی بخواهید تا وسیله و یا هر چیز دیگری که در خودروی ایشان جا گذاشته‌اید را برای شما بیاورد و حتی اگر راننده پاسخگو نبود می‌توانید با پشتیبانان شرکت خدمات‌دهنده گفتگو کنید و موضوع را با آن ها در میان بگذارید. این در حالی است که اگر از خودروهای شخصی که خدمات سفرهای بین‌شهری را ارائه می‌دهند، برای رسیدن به مقصدتان استفاده کنید به دلیل اینکه شماره تماسی از راننده ندارید و وی را هم نمی‌شناسید، پیداکردن وسیله‌ای که جا گذاشته‌اید بسیار دشوار و بعضاً ناممکن خواهد بود.

چگونه یک تاکسی اینترنتی بین‌شهری درخواست دهیم

این کار بسیار ساده است. معمولاً ارائه‌دهندگان این خدمت اپلیکیشن و یا وب‌سایت دارند و شما می‌توانید به‌وسیله هرکدام از آن ها اقدام به درخواست و رزرو تاکسی اینترنتی نمایید. برای این کار وارد اپلیکیشن و یا وب‌سایت موردنظر می‌شوید و سپس با مشخص‌کردن مبدأ و مقصد خودتان که در سرویس‌های بین‌شهری معمولاً شهر دیگری است، درخواست خود را ثبت می‌نمایید. این درخواست به رانندگانی که در نزدیکی مبدأ شما حضور دارند ارسال می‌شود و یک راننده با درخواست شما موافقت می‌کند و به لوکیشن یا مکانی که در نقشه برایش به‌عنوان مبدأ مشخص کرده‌اید می‌آید و شما را به مقصد خواهد رساند. شما می‌توانید هزینه دریافت خدمات تاکسی اینترنتی بین‌شهری را هم به‌صورت نقدی و هم به‌صورت اعتباری داخل اپلیکیشن و یا وب‌سایت موردنظر انجام دهید و از این نظر محدودیتی برایتان وجود ندارد.

تماس با ما

info@taxiland.ir

021 9134 0289

021 4475 2875

09191789197

خدمات ما

تاکسی بین شهری

تاکسی فرودگاه مهرآباد

تاکسی فرودگاه امام

تاکسی ویژه

دسترسی سریع

تاکسی لند

اولین مرکز رزرو تاکسی های بین شهری و فرودگاهی ویژه

تمامی حقوق وبسایت متعلق به برند تاکسی لند میباشد | anckor.ir

درخواست ارسال شد

برای تسریع فرآیند رزرو با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

۰۲۱-۹۱۳۴۰۲۸۹ داخلی ۳ پشتیبانی

شماره تیکت

123