تاکسی لند

رزرو تاکسی ویژه

رزرو تاکسی های دربستی بین شهری، فرودگاهی و درون شهری لوکس V.I.P

🚕 فقط رزرو دربست موجود است 🚕

شماره های تماس شهرستان ها

:تلفن های رزرو شهرستان ها

تویوتا کمری

سمند

پژو پارس

هیوندا سوناتا

رزرو آنی تاکسی ویژه 

تاکسی بین شهری

تاکسی بین شهری

تاکسی بین‌شهری

همان‌طور که می‌دانید معمولاً سفر بین شهرها با اتومبیل شخصی یک اقدام جذاب و البته در بعضی مواقع بسیار خسته‌کننده و کسالت‌آور به نظر می‌رسد. جذابیت آن از این نظر خوب است که شما زمانی که به مقصد می‌رسید به هر کجای شهر موردنظر که اراده کنید می‌توانید به‌وسیله اتومبیل شخصی خود سفر کنید ولی درصورتی‌که اتومبیلتان همراهتان نباشد لازم است تا با یک تاکسی اینترنتی هماهنگ کنید تا شما را به مقصدهای موردنظر برساند. امروزه آمار استفاده از تاکسی اینترنتی بین‌شهری و تاکسی VIP به‌شدت بالاتر رفته است، چرا که افراد به هنگام مسافرت و گشت‌وگذار دیگر تمایل ندارند که با خستگی این کار را انجام دهند و ترجیح می‌دهند مقداری هزینه کنند و بعد از رسیدن به مقصد سرحال و شاداب به گشت‌وگذار و تفریح بپردازند.

باتوجه‌به توسعه و گسترش شهرها امروزه نیاز به خودرو و رفت‌وآمد به‌وسیله آن یک نیاز اساسی محسوب می‌شود. زمانی به اهمیت استفاده از خودرو پی می‌بریم که شخصی برای اقدامات کاری خود نیاز داشته باشد به‌صورت مکرر بین شهرهای مختلف رفت‌وآمد کند. باتوجه‌به اینکه امروزه خرید خودروی شخصی یک هزینه هنگفت از نظر اقتصادی به فرد تحمیل می‌کند بنابراین تعداد زیادی از افراد تمایل دارند تا برای سفرهای بین‌شهری خود از وسایل حمل‌ونقل عمومی و تاکسی‌های بین‌شهری استفاده کنند.

چرا از خدمات تاکسی بین‌شهری استفاده کنیم؟

یکی از اصلی‌ترین فواید استفاده از تاکسی بین‌شهری همان‌طور که در بالاتر نیز به آن اشاره کردیم این است که شما دیگر خسته به مقصد نخواهید رسید و ضمن اینکه ساعت‌ها در مسیرهای طولانی رانندگی نمی‌کنید می‌توانید در طول این مدت استراحت کنید و یا اینکه به مطالعه کتاب و یا انجام یک بازی موردعلاقه‌تان درگوشی موبایلتان بپردازید. همه این مزایا در کنار این که شما یک کار خیر نیز انجام می‌دهید که باعث سودرسانی و رونق کسب‌وکارهای دیگر می‌شود، می‌تواند به شما حس مثبت و دلنشینی بدهد.

با سفر کردن بدون اتومبیل شخصیتان کمک زیادی به کنترل ترافیک و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ خواهید کرد که این می‌تواند یک اقدام مثبت در جهت بهبود شرایط کشور از طرف شخص شما باشد.

مزایای استفاده از تاکسی سواری بین‌شهری برای افراد پرمشغله

بسیاری از افراد که مشغله کاری زیادی دارند در حین سفر با تاکسی بین‌شهری فعالیت‌ها و کارهای خود را هماهنگ و برنامه‌ریزی می‌کنند تا به‌محض رسیدن به مقصد موردنظر بتوانند فعالیت‌های کاری خود را آغاز کنند و این می‌تواند یک صرفه‌جویی در زمان محسوب شود. عده‌ای از افراد که به فعالیت‌های فریلنسری و دورکاری مشغول‌اند نیز می‌توانند در حین سفرهای خود با سواری دربستی بین‌شهری مقداری از کارهای خود را به‌وسیله کامپیوترهای قابل‌حمل خودشان یا همان لپ‌تاپ‌ها به انجام برسانند و با این کار از زمان خود برای مسافرت بهینه استفاده کنند.

نرخ کرایه چگونه محاسبه می‌شود

در واقع پارامترهایی وجود دارند که بر هزینه نهایی کرایه تاکسی اینترنتی بین‌شهری تأثیرگذار خواهند بود. مسئول بررسی و قیمت‌گذاری این پارامترها اتحادیه تاکسیرانی می‌باشد که در قسمت زیر هر یک از این پارامترها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

1- اولین موردی که طبعاً روی نرخ کرایه تأثیرگذار خواهد بود فاصله بین مبدأ و مقصد می‌باشد که برای آن مصوبات خاصی ارائه شده است.

2- مورد بعدی میزان بنزینی است که تا مقصد مورداستفاده قرار می‌گیرد و قانون‌گذاران به نحوی این موارد را محاسبه کرده‌اند تا رانندگان محترم متحمل ضرر و زیان نگردند.

3- یک عامل مهم که در نرخ کرایه تأثیرگذار می‌باشد این است که میزان پرتردد بودن مسیر مورد سنجش قرار می‌گیرد.

4- اگر فرض کنیم که خودتان با اتومبیل شخصیتان سفر کنید می‌بایست هزینه‌های بیمه و استهلاک اتومبیل در این مسیر را نیز مورد بررسی قرار دهید و طبعاً این مورد برای رانندگان تاکسی نیز صادق است و اگر این موارد در نرخ کرایه لحاظ نگردد طبعاً راننده متحمل ضرر و زیان خواهد شد.

5- مدل و نوع خودرویی که با آن سفر می‌کنید نیز در تعیین میزان نرخ کرایه تأثیرگذار است و می‌تواند به‌عنوان یک آیتم و پارامتر جداگانه در نرخ سفرهای تاکسی بین‌شهری مورد استناد قرار گیرد.

تماس با ما

info@taxiland.ir

021 9134 0289

021 4475 2875

09191789197

خدمات ما

تاکسی بین شهری

تاکسی فرودگاه مهرآباد

تاکسی فرودگاه امام

تاکسی ویژه

دسترسی سریع

تاکسی لند

اولین مرکز رزرو تاکسی های بین شهری و فرودگاهی ویژه

تمامی حقوق وبسایت متعلق به برند تاکسی لند میباشد | anckor.ir

درخواست ارسال شد

برای تسریع فرآیند رزرو با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

۰۲۱-۹۱۳۴۰۲۸۹ داخلی ۳ پشتیبانی

شماره تیکت

123