تاکسی لند

رزرو تاکسی ویژه

رزرو تاکسی های دربستی بین شهری، فرودگاهی و درون شهری لوکس V.I.P

🚕 فقط رزرو دربست موجود است 🚕

شماره های تماس شهرستان ها

:تلفن های رزرو شهرستان ها

تویوتا کمری

سمند

پژو پارس

هیوندا سوناتا

رزرو آنی تاکسی ویژه 

تاکسی لند | رزرو تاکسی فرودگاه امام خمینی | 02191340289

تاکسی فرودگاه امام

از بدو تاسیس فرودگاه امام خمینی، تاکسی بین شهری فرودگاه امام خمینی نیز تاسیس شد. از این تاکسی ها می توان در هر ساعت از شبانه روز بهرمند شد.

تاکسی فرودگاه امام، مسافران را از کلیه مناطق تهران به سمت فرودگاه آورده، و یا از فرودگاه به منزل مسافر سفر می کنند.

نرخ کرایه تاکسی فرودگاه امام خمینی نیز بر‌همین‌اساس محاسبه می گردد و پارامترهایی در آن تاثیر‌گذار هستند که در ادامه این مقاله به بررسی هر کدام از آن ها می‌پردازیم.

در تاکسی های فرودگاه امام‌ خمینی تهران از خودروهای لوکس خارجی و مدل بالا استفاده می شود تا کیفیت و امنیت سفر تضمین گردد و مسافران با آسودگی خاطر سفر لذت بخش و بدون استرسی را تجربه کنند.

رزرو تاکسی فرودگاه امام خمینی

اگر بخواهید یک تاکسی برای رسیدن به پرواز یا بعد از پرواز خود رزرو کنید دو حالت زیر برای سفر شما وجود خواهد داشت :

  • از فرودگاه امام به مقصد: این حالت برای بعد از فرود هواپیما شما در فرودگاه می باشد که برای رسیدن به منزل سوار این تاکسی ها می شوید.
  • از مبدا به فرودگاه امام: هنگامی که از مبدا می خواهید به فرودگاه که مقصد نهاییتان می باشد برسید، تاکسی های فرودگاه در خدمت شما هستند تا شما را به پروازتان برسانند.

در ادامه به طور مفصل این دو حالت را برایتان شرح می دهیم.

 اگر مقصدتان فرودگاه امام خمینی است می‌توانید ابتدا نوع خودروی مورد نظر را با توجه به شرایط دلخواهتان انتخاب کنید.

برای مثال اینکه آیا خودرو ون باشد و یا تاکسی VIP چهار نفره برای شما اعزام شود. سپس می‌بایست تعداد مسافران را به شرکت خدمات دهنده اعلام کنید و بگویید که چند شخص قصد رسیدن به فرودگاه امام خمینی را دارند.

 سپس باید تعداد چمدان ها و وسایلی که می خواهید به همراه خود ببرید اعلام کنید و در آخر با ارائه مشخصات خودتان و آدرس دقیق مبدا و زمانی که می‌خواهید سفر کنید، سفارش خود را ثبت می‌کنید و تاکسی VIP و یا ون در زمان مقرر شده در مبدا مورد نظر حاضر خواهد بود تا شما را به مقصد برساند.

حال اگر بخواهید بعد از پرواز خود به سمت مقصد مورد نظرتان در تهران حرکت کنید نیز می‌توانید رزرو تاکسی فرودگاه امام خمینی را انجام دهید.

این کار بسیار ساده است؛ فقط کافیست مشخصات پرواز خود را به شرکت خدمات دهنده اعلام نمایید و سپس با ارائه مشخصات خودتان و آدرس دقیقی از مقصد می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

بعد از فرود هواپیما و پیاده شدن شما از هواپیما در فرودگاه امام تاکسی مورد نظر منتظر شما خواهد بود تا شما را به مقصدی که از قبل اعلام کردید برساند.

همانطور که می‎بینید رزرو تاکسی فرودگاه امام، فرآیندی بسیار ساده است و نه نیاز به دانش خاصی دارد و نه کار پیچیده‌ای لازم است برای رزرو انجام دهید.

حتی می‌توانید به صورت تلفنی تمامی این مراحل را به وسیله پشتیبانان شرکت ارائه‌دهنده خدمات تاکسی فرودگاه انجام دهید.

رزرو تاکسی تشریفاتی

شما می‌توانید برای خود و یا مهمانانتان، تاکسی تشریفاتی رزرو کنید. در این صورت رانندگانی که سفرهای تشریفاتی را آموزش دیده‌اند همراه با ماشین لوکس خود در مبدا حاضر می‌شوند و شما را با تشریفاتی مخصوص به مقصد مورد نظر خواهند رساند.

معمولا رانندگان تاکسی تشریفاتی به زبان انگلیسی مسلط هستند تا در صورت نیاز بتوانند با مهمانان سفارتخانه ها و شرکت های داخلی و خارجی به‌خوبی ارتباط برقرار کنند.

خودرو هایی که در این خدمات استفاده می‌شوند همگی از نوع وارداتی و لوکس هستند، و به صورت اختصاصی می‌توان از آن ها بهرمند شد.

نرخ کرایه تاکسی فرودگاه امام تا شهرستان ها

نرخ کرایه تاکسی فرودگاه امام تا شهرستان‌ها با توجه به مسافت بر حسب کیلومتر محاسبه خواهد شد و در صورت نیاز به استعلام قیمت در هر لحظه می توانید با شرکت های خدمات دهنده تماس حاصل کرده و نسبت به گرفتن استعلام قیمت اقدام کنید.

لیست شهرستان های قابل سرویس دهی از مبدا فرودگاه

تاکسی فرودگاه امام به شیراز

تاکسی فرودگاه امام به شیراز

 تاکسی فرودگاه امام به تبریز

 تاکسی فرودگاه امام به گرگان

 تاکسی فرودگاه امام به رشت

 تاکسی فرودگاه امام به تهران

 تاکسی فرودگاه امام به مشهد

 تاکسی فرودگاه امام به اصفهان

 تاکسی فرودگاه امام به اهواز

 تاکسی فرودگاه امام به کاشان

 تاکسی فرودگاه امام به اراک

 تاکسی فرودگاه امام به لواسان

 تاکسی فرودگاه امام به ارومیه

 تاکسی فرودگاه امام به مازندران

 تاکسی فرودگاه امام به ایلام

 تاکسی فرودگاه امام به کردستان

 تاکسی فرودگاه امام به کرمانشاه

 تاکسی فرودگاه امام به بندرعباس

 تاکسی فرودگاه امام به فارس

 تاکسی فرودگاه امام به کرج

 تاکسی فرودگاه امام به قزوین

 تاکسی فرودگاه امام به لاهیجان

قیمت تاکسی فرودگاه بین المللی امام خمینی

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است؛ زمانی که با پرواز به فرودگاه امام می‌رسید مدت زمان زیادی را صرف این می‌کنید تا یک تاکسی برای رسیدن به منزل، هتل و یا مقصد مورد نظرتان پیدا کنید.

 پس از پیدا شدن تاکسی مد نظر، متاسفانه با توجه به موقعیت و شرایط فرودگاه بین المللی، راننده هزینه زیادی را از شما مطالبه می‌کند.

 اگر می‌خواهید درگیر این گونه مشکلات نشوید و به راحتی زمانی که به فرودگاه رسیدید با یک قیمت مناسب راهی مقصد شوید، حتما تاکسی فرودگاه امام خمینی را رزرو کنید.

چرا که قیمت تاکسی فرودگاه بین المللی امام خمینی کاملا مصوب بوده و بر روی آن نظارت وجود دارد، یعنی کاملا منطقی و مقرون به صرفه است.

هنگامی که از این خدمت بهرمند می شوید، خیالتان از پیدا کردن تاکسی مناسب راحت بوده و هزینه درستی را پرداخت می کنید.

با این حال اگر نسبت به قیمت تاکسی فرودگاه بین المللی امام خمینی مطمئن نیستید می‌توانید با یک تماس تلفنی و ارائه آدرس مقصد از هزینه نرخ کرایه تاکسی مطمئن شوید و سپس اقدام به سفر کنید یا از طریق بخش رزرو آنلاین همین حالا رزرو خود را انجام دهید.

 

تماس با ما

info@taxiland.ir

021 9134 0289

021 4475 2875

09191789197

خدمات ما

تاکسی بین شهری

تاکسی فرودگاه مهرآباد

تاکسی فرودگاه امام

تاکسی ویژه

دسترسی سریع

تاکسی لند

اولین مرکز رزرو تاکسی های بین شهری و فرودگاهی ویژه

تمامی حقوق وبسایت متعلق به برند تاکسی لند میباشد | anckor.ir

درخواست ارسال شد

برای تسریع فرآیند رزرو با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

۰۲۱-۹۱۳۴۰۲۸۹ داخلی ۳ پشتیبانی

شماره تیکت

123