تاکسی لند

رزرو تاکسی ویژه

رزرو تاکسی های دربستی بین شهری، فرودگاهی و درون شهری لوکس V.I.P

🚕 فقط رزرو دربست موجود است 🚕

شماره های تماس شهرستان ها

:تلفن های رزرو شهرستان ها

تویوتا کمری

سمند

پژو پارس

هیوندا سوناتا

رزرو آنی تاکسی ویژه 

سواری تهران رشت

تاکسی بین شهری

اگر تاکنون از خدمات تاکسی دربستی سواری تهران رشت استفاده نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک بار آن را امتحان کنید. معمولا مسافران از یک مورد در زمینه سفرهای بین‌شهری گله دارند و آن این است که چرا برای افرادی که به صورت عبوری اقدام به جابجایی مسافران در مقاصد بین شهری می‌کنند تعرفه ثابتی وجود ندارد. پاسخ این سوال مشخص است و دلیل آن این است که هر صنفی قانون‌گذار دارد و افرادی که جز آن صنف و اتحادیه مورد نظر هستند می بایست از تعرفه ها و قانون‌های قانون‌گذار آن صنف تبعیت کنند. بنابراین جای تعجب ندارد شخصی که عضو آن صنف نیست و صرفا با فراهم کردن یک خودرو و سوار کردن مسافر، آن‌ها را در مقاصد بین شهری جابجا می‌کند از قانون‌های آن صنف تبعیت کند.

پیشنهاد ما این است که همواره از تاکسی سرویس‌های دربستی سواری تهران رشت برای رفتن از تهران به سمت رشت استفاده کنید تا هم امنیت و آسایش بیشتری را تجربه کنید و هم اینکه هزینه های گزاف بی‌مورد برای خودتان را به حداقل برسانید و همچنین خیالتان از بابت ثابت بودن تعرفه میان تمام رانندگان راحت باشد.

مزایای رزرو سواری تهران رشت

یکی از مشکلاتی که برخی مسافران آن را ابراز می‌کنند این است که وقتی می‌خواهند برای مثال با خانواده سه‌نفره خود به مسافرت بروند فرد غریبه‌ای به جز راننده و به‌عنوان یک مسافر دیگر همراهشان هست و ازاین‌رو آرامش خاطری که می‌خواهند در حین سفر را داشته باشند تجربه نمی‌کنند. مزیت رزرو سواری تهران رشت این است که شما می‌توانید به‌صورت شخصی و تنها با خانواده خود این مسافت را طی کنید و به جز راننده فرد غریبه دیگری در خودرو به‌عنوان مسافر حضور نخواهد شد. به عبارتی در طول این مسیر آن خودرو و راننده تماماً در اختیار شما خواهند بود.

مزیت دیگر رزرو سواری تهران رشت این است که شما با استفاده از یک خودرو کاملاً ایمن و مورد آزمایش قرار گرفته به سفر خواهید رفت و راننده این خودرو نیز از نظر سوءپیشینه و اعتیاد به مصرف مخدر و همچنین مهارت رانندگی مورد سنجش قرار گرفته و شما دیگر نگرانی‌ای بابت این موارد نخواهید داشت. درحالی‌که اگر با یک خودروی عبوری این مسیر را طی کنید ممکن است شرایط طور دیگری باشد و امنیت و آرامش شما دچار مشکل شود.

مسافت پیمایش سواری تهران رشت چه میزان است

وقتی صحبت از مسافت پیمایش می‌شود دو مورد ذهن مسافران را درگیر می‌کند. اول اینکه می‌خواهند بدانند طول مسیر چند کیلومتر است و ثانیاً این مسافت در چه مدت زمانی توسط راننده پیمایش می‌شود. چرا که امروزه زمان ارزشمندترین دارایی انسان‌هاست و هر فردی نسبت به زمانی که در اختیار دارد حساسیت‌های زیادی دارد.

مسافت پیمایش شده توسط سواری تهران رشت حدوداً 327 کیلومتر می‌باشد و شما از نظر زمانی حدوداً 4 ساعت در این مسیر همراه راننده خواهید بود.

رزرو تاکسی سرویس دربستی چگونه انجام می‌شود

برای رزرو این خدمات می‌توانید از دو طریق اقدام نمایید. اولین راه این است که شما با مراجعه به سایت شرکت خدمات‌دهنده سفارش خود را ثبت کنید و منتظر راننده باشید و سپس به مقصد برسید. دومین راه رزرو سواری تهران رشت این است که شما می‌توانید با تماس گرفتن به شماره‌های تلفنی شرکت خدمات‌دهنده عملیات رزرو را به‌صورت تلفنی انجام دهید.

آیا خدمات VIP برای سواری تهران رشت ارائه می‌گردد

بله تاکسی سواری تهران رشت به دو صورت عادی و VIP قابل‌ارائه می‌باشد. در نوع VIP خدمات گیرنده به‌وسیله خودروهای وارداتی و لاکچری و با امکانات آسایشی بیشتری به مقصد خواهد رسید و طبعاً هزینه خدمات VIP برای مسیر تهران رشت از هزینه خدمات عادی بالاتر خواهد بود.

تماس با ما

info@taxiland.ir

021 9134 0289

021 4475 2875

09191789197

خدمات ما

تاکسی بین شهری

تاکسی فرودگاه مهرآباد

تاکسی فرودگاه امام

تاکسی ویژه

دسترسی سریع

تاکسی لند

اولین مرکز رزرو تاکسی های بین شهری و فرودگاهی ویژه

تمامی حقوق وبسایت متعلق به برند تاکسی لند میباشد | anckor.ir

درخواست ارسال شد

برای تسریع فرآیند رزرو با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

۰۲۱-۹۱۳۴۰۲۸۹ داخلی ۳ پشتیبانی

شماره تیکت

123