تاکسی لند

رزرو تاکسی ویژه

رزرو تاکسی های دربستی بین شهری، فرودگاهی و درون شهری لوکس V.I.P

🚕 فقط رزرو دربست موجود است 🚕

شماره های تماس شهرستان ها

:تلفن های رزرو شهرستان ها

تویوتا کمری

سمند

پژو پارس

هیوندا سوناتا

رزرو آنی تاکسی ویژه 

سواری دربستی بین شهری

امروزه در کلان‌شهرها و حتی شهرهای کوچک افراد به دلیل اینکه خودروی شخیصشان دچار استهلاک نگردد و اینکه مدت زیادی را در ترافیک‌های خسته‌کننده رانندگی نکنند، از تاکسی استفاده می‌کنند. حال حساب کنید اگر فردی بخواهد مدام سفرهای بین‌شهری را تجربه کند درصورتی‌که بخواهد از اتومبیل شخصی برای این کار استفاده کند چقدر دچار خستگی‌های جسمی خواهد شد؛ بنابراین معمولاً افراد برای سفرهای بین‌شهری، سواری تاکسی دربستی بین‌شهری را ترجیح می‌دهند. بهتر است بدانید که دربستی بین‌شهری و یا همان تاکسی دو نوع متفاوت دارند که بسته به شرایط خودتان می‌توانید از سواری دربستی بین‌شهری معمولی و یا همان تاکسی معمولی استفاده کنید و یا اینکه سواری دربستی بین‌شهری Vip و یا تاکسی vip را انتخاب کنید. در واقع تفاوت‌های بین تاکسی معمولی و تاکسی VIP وجود دارد که قبل از استفاده از این خدمات باید درباره آن ها آگاهی کسب کنید تا انتخاب صحیح و معقولانه‌ای باتوجه‌به شرایطتان داشته باشید.

تاکسی Vip چیست؟

تاکسی VIP یا همان سواری دربستی بین‌شهری VIP که در عموم مردم بیشتر به کار می‌رود نوعی خدمات است که توسط سواری دربستی VIP ارائه می‌شود و به این صورت است که اتومبیل سواری تاکسی به‌صورت کامل در اختیار مسافر قرار می‌گیرد و جز همان مسافر، راننده مسافر دیگری را پذیرش نخواهد کرد و راننده موظف است تنها مسیری را که مسافر به او ارائه می‌دهد طی کند. امروزه با گسترش تکنولوژی از روش‌های متفاوتی می‌توان یک تاکسی VIP درخواست کرد، برای مثال شما می‌توانید از طریق اینترنت و رزرو آنلاین یک سواری دربستی بین‌شهری VIP درخواست دهید و یا حتی می‌توانید با مراجعه و یا تماس با آژانس‌ها و مراکز خدمات تاکسی تماس بگیرید و یک تاکسی VIP برای خودتان درخواست کنید.

کاربرد سواری دربستی بین‌شهری VIP

باتوجه‌به اهمیت زمان، امروزه مسافران ترجیح می‌دهند از خدمات VIP برای سفرهای بین‌شهری خود استفاده کنند. زمانی که شما یک دربستی بین‌شهری VIP درخواست می‌دهید مزیتش نسبت به حالتی که تاکسی معمولی استفاده کنید این است که شما می‌توانید تا زمان رسیدن به مقصد تنها سرنشین خودرو به جز راننده باشید و دقیقاً همان مسیری که شما را به مقصد می‌رساند طی کنید، ضمن اینکه در بعضی موارد در هنگام درخواست تاکسی VIP، به شما اجازه انتخاب نوع خودرو نیز داده می‌شود و ازاین‌جهت می‌توانید حتی مدل و نوع خودرویی که می‌خواهد شما را به مقصد مورد نظرتان برساند را نیز انتخاب کنید.

مزایا و ویژگی‌های تاکسی ویژه

برای تاکسی VIP، به طور معمول از خودروهای VIP استفاده می‌شود که امکانات بیشتری دارند و افراد معمولاً برای شرکت در رویدادهای مهم مانند همایش‌ها و یا حضور در مکان‌های مهم و یا قرارهای کاری قابل‌توجه از خدمات سواری دربستی بین‌شهری VIP استفاده می‌کنند. این خودروها معمولاً امکانات سرمایشی و گرمایشی خوبی دارند و راننده موظف است باتوجه‌به فصلی که خدمات را ارائه می‌کنند امکانات سرمایشی یا گرمایشی موردنظر را به بهترین شکل به مسافر VIP خود ارائه کند. به‌صورت کلی اگر می‌خواهید با یک خودروی لوکس و آخرین مدل خدمت دربستی بین‌شهری را به‌صورت ویژه دریافت کنید انتخاب این خدمات بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ممکن است این سؤال برای شما هم به وجود بیاید که آیا این نوع از خدمات برای من مناسب هست یا خیر؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت به‌صورت کلی معیار خاصی برای این موضوع وجود ندارد و شما می‌توانید حتی برای سفرهای عادی روزانه خود از تاکسی VIP استفاده کنید اما معمولاً این خدمات از سوی مسافران برای سفرهای مهم‌تر انتخاب می‌شود و مورداستفاده قرار می‌گیرد.

هزینه سواری دربستی VIP

اگر می‌خواهید از میزان هزینه سواری دربستی ویژه و یا سواری دربستی بین‌شهری ویژه مطلع شوید ابتدا باید به این موضوع توجه داشته باشید که مسافت مورد نظرتان چه مقدار است، چرا که مسافت موردنظر، یعنی فاصله مبدأ تا مقصد عامل بسیار تأثیرگذاری در هزینه شما خواهد بود. البته معیارهای دیگری در هزینه تاکسی VIP تأثیرگذار هستند. برای مثال اگر در یک ساعت شلوغ و پرترافیک قصد سفر داشته باشید قطعاً با افزایش هزینه مواجه خواهید بود. در کنار این موارد شرایط جوی نامساعد نیز می‌تواند در هزینه نهایی سفر شما تأثیر بگذارد و آن را افزایش دهد. به‌صورت کلی اگر قصد جابه‌جایی داخل شهری با تاکسی VIP را دارید باید خیالتان از بابت هزینه‌ها راحت باشد چرا که نیازی نیست هزینه‌های هنگفتی بپردازید تا از این خدمات استفاده کنید، اما طبعاً در سفرهای بین‌شهری می‌بایست متناسب با بودجه خود تصمیم‌گیری کنید. برای بررسی این مورد می‌توانید با مراکز ارائه این خدمت، تاکسی لند تماس بگیرید و از آن ها بخواهید برای مقصد موردنظر شما اعلام هزینه کنند.

 

نتیجه گیری

مفتخریم به عنوان اولین مرکز رزرواسیون تاکسی های دربست بین شهری و فردگاهی برای سراسر نقاط ایران، سفر خود را میهمان ما باشید. تاکسی لند ارائه دهنده خودرو های لوکس و اقتصادی شامل تویوتا کمری، هیوندای سوناتا، هیوندای اکسنت، رنو سفران ، سمند، ال نود و پژو پارس می باشد. برای رزرو و ثبت درخواست خود به صفحه رزرو آنلاین تاکسی بین شهری و یا با شماره 02191340289 تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

info@taxiland.ir

021 4487 3537

021 4487 4898

09191789197

خدمات ما

تاکسی بین شهری

تاکسی فرودگاه مهرآباد

تاکسی فرودگاه امام

تاکسی ویژه

دسترسی سریع

تاکسی لند

اولین مرکز رزرو تاکسی های بین شهری و فرودگاهی ویژه

تمامی حقوق وبسایت متعلق به برند تاکسی لند میباشد | anckor.ir

رزرو شما ثبت شد

پس از بررسی با شما تماس گرفته خواهد شد

در صورت تماس نگرفتن اپراتور تا ۱ ساعت آینده. با شماره 09137520891 تماس بگیرید

شماره تیکت رزرو شما